آموزش کافی شاپ  باریستا

آموزش کافی شاپ باریستا

دوره مقدماتی و تکمیلی کافی شاپ باریستا با مدرک معتبر از موسسه ایران شف و آکادمی ANCCP ایتالیا

صنعت کافی شاپ داری در ایران، صنعت نویی است که بعنوان یکی از زیرمجموعه های اتحادیه آبمیوه بستنی و کافی شاپ مشغول به فعالیت است.جرقه اول کافی شاپ داری علاقه است و بعد از آن یک سرمایه اولیه خوب. چون غیر از جانمایی درست برای کافی شاپ، دکور آن هم خیلی مهم است که هزینه بر خواهد بود.

کافی شاپ با شغل های دیگر خیلی فرق می کند. برای کافی شاپ نمی شود مانند رستوران تبلیغ خانه به خانه کرد. لازم است مشتری حتما پا به کافه بگذارد و از آن حس خوب بگیرد تا باز هم به آنجا بیاید. کافی شاپ باید مشتری پاتوقی هر روزی داشته باشد.اما کسانی هم که نمی توانند کافی شاپ راه بیندازند نگران نباشند. چون باز می توانند با گذراندن دوره آموزشی هنر کافی شاپ داری و یاد گرفتن این حرفه، شغلی با درآمد متوسط رو به بالا داشته باشند. چون حقوق یک کافی من از مبتدی تا پیشرفته شروع می شود و بسته به اینکه چقدر در کار خود حرفه ای و زبردست شوید افزایش پیدا می کند.

جایگاه شغلی: کار در کافی شاپ , مدیریت کافی شاپ های خصوصی و کافی شاپ های داخلی هتل ها, کافی شاپ مزون ها , کافی شاپ سالن های آرایش و زیبایی بانوان , کافی شاپ سالن های ورزشی بانوان و آقایان ,کافی شاپ شرکت های خصوصی معتبر ,کافی شاپ فروشگاه های معتبر برند های خاص و بین المللی , کافی شاپ های فرهنگ سراها , کافی شاپ های گالری ها , کافی شاپ های سینماها , کافی شاپ های نمایشگاه ها
دوره های تخصصی مدیریت کافی شاپ باریستا موسسه ایران شف

دیدگاه‌تان را بنویسید: