نوشیدنی ضد سرطان

نوشیدنی ضد سرطان

آموزش تخصصی کافی شاپ با مدرک معتبر
سلول های سرطانی همیشه در بدن وجود دارند اما رشد و تکثیر آن ها به خود ما، عادت ها و نوع تغذیه مان بستگی دارد.

امروزه سرطان یکی از بیماری های مورد توجه در سرتاسر جهان است. متأسفانه این بیماری مهلک انواع مختلفی دارد و سالانه میلیون ها نفر را به کام مرگ می کشاند. درست است که عوامل وراثتی تأثیر زیادی در بروز این بیماری دارد اما نباید تأثیر تغذیه را به عنوان عاملی مهم در ابتلا و پیشگیری از آن نادیده گرفت. سلول های سرطانی همیشه در بدن وجود دارند اما رشد و تکثیر آن ها به خود ما، عادت ها و نوع تغذیه مان بستگی دارد. سرطان انواع متعددی دارد و واکنش بدن و متاستاز آن در هر بدن متفاوت است. مهم این است که در جنگ بین سرطان و بدن طرف بدن را بگیرید و به سلول های سرطانی مجال رشد ندهید. در این مطلب چند نوشیدنی مفید و صد در صد طبیعی معرفی می کنیم که خواصی ضدسرطانی دارند و حالت اسیدیته ی بدن را کاهش می دهند.

آب هویج، سیب و اسفناج

ترکیبی از هویج، سیب و اسفناج دارای کلسیم و مواد مغذی می باشد

برای پیشگیری از ابتلا به سرطان توصیه می شود که ترکیبی از هویج؛ سیب و اسفناج را دریابید. این ترکیب مواد مغذی فوق العاده ای مانند ویتامین های A،E و B و همچنین مواد مغذی فوق العاده ای مانند کلسیم به بدن می رساند و برای پیشگیری از رشد سلول های سرطانی فوق العاده است.

مواد لازم برای آب هویج، سیب و اسفناج :
هویج ۲۲۵ گرم
آب ۲ لیوان معادل ۴۰۰ میلی لیتر
آب لیموترش نصف عدد
سیب نصف عدد
برگ اسفناج بسته به ذائقه تان

طرز تهیه آب هویج، سیب و اسفناج :
کافی است این مواد غذایی را داخل مخلوط کن بریزید تا بافتی یکدست و خامه ای حاصل شود. اگر ترکیبات زیاد غلیظ باشد می توانید مقداری آب دیگر به آن اضافه کنید تا رقیق تر شود.

دیدگاه‌تان را بنویسید: